Werkwijze

Wilt u weten wat een webshop op basis van het NuiCart systeem kost?

Wij hebben een on-line offerte tool! Als u het formulier invult heeft u direct op het schem de kosten inzichtelijk. Heeft u specifieke wensen? Wij kunnen vrijwel zeker precies maken wat u zoekt. Onderin het venster treft u een chatbox, wij zijn u graag van dienst.

tel: (0297) 795376 Zelf de prijs berekenen

Hoe een NuiCart webshop tot stand komt

Uiteraard zijn er meer wegen die naar Rome leiden maar in de regel gaat het ongeveer zo. Via deze website of via via komt u bij ons terecht. We bespreken beknopt wat uw wensen zijn en aan de hand van dat gesprek zoeken wij een designer bij uw opdracht. Vervolgens maken we een afspraak waarbij wij de gekozen designer gelijk meenemen. Tijdens dat gesprek proberen we te achterhalen wat uw wensen zijn en we leggen u een waslijst aan mogelijkheden voor. Een paar dagen later ontvangt u van ons een offerte.

Meestal gaat de offerte nog een aantal keer op en neer en zodra alles duidelijk is en staat vastgelegd in de offerte die wij van u getekend retour ontvangen is het tijd voor de aanbetaling die 50% van het totaalbedrag inhoud.

Design fase

Zodra de aanbetaling is bijgeschreven op onze rekening, sturen wij de designers aan. Onze designers gaan door met designen tot u voor 100% tevreden bent met het resultaat. Op een tijdelijk domein kunt u tijdens het designen meekijken en feedback geven.

In de tussentijd vragen wij aan u om allerlei gegevens te verzamelen. U kent uw branche natuurlijk als geen ander, wij vragen u dan ook om uit te zoeken op welke woorden u bijvoorbeeld gevonden wilt worden in zoekmachines zoals Google. Op basis van deze informatie bouwen wij de structuur van de site op. Andere gegevens die wij van u nodig kunnen hebben zijn bijvoorbeeld de filter opties en welke gegevens u allemaal wilt opslaan over de producten. U hoeft nu niet te weten wat dit allemaal inhoud, dat wordt vanzelf helemaal duidelijk.

Programmeer fase

Zodra wij alle informatie hebben die nodig is om de webshop te maken gaan onze programmeurs voor u aan de slag. Allereerst wordt de zogenaamde backoffice in elkaar gezet. Dit is de achterkant van het systeem waar straks de orders binnen komen, waar u pagina's kunt beheren en waar u producten toe kunt voegen. Wij hebben een eenvoudige maar zeer geavanceerd backoffice systeem. Het volledig inrichten van de backoffice is veel werk en wij begrijpen als geen ander dat u natuurlijk zo snel mogelijk aan de slag wilt. Daarom zetten wij de backoffice direct al online zodat u zich bezig kunt gaan houden met het invulling geven aan de shop.

Veel van onze klanten hadden al een webshop voordat ze bij ons terecht kwamen. Als dat voor u ook geld dan kunnen wij de producten voor u importeren in het nieuwe systeem. Als u veel producten in de shop heeft staan dan kan dit gigantisch veel werk schelen. Het is tot heden nooit gebeurd dat een import niet mogelijk was maar uiteraard hebben wij daarvoor wel een export van de bestaande database nodig.

Testen en in productie nemen

Veel van de functionaliteit die in de webshop zit is standaard maar toch zitten er altijd nog wel wat foutjes in. Programmeren is mensenwerk en daarbij kan wel eens wat verkeerd gaan. Wij hebben onze code voorzien van zogenaamde unit tests waarmee we veel van de functionaliteit automatisch kunnen testen. Daarnaast hebben wij een zeer uitgebreid testsysteem waarin op het moment van schrijven 276 los staande controles en tests zijn verwerkt. Dit zijn handmatige tests die door een persoon in de uiteindelijke webshop worden uitgevoerd. Het testen van de webshop neemt een volledige werkdag in beslag en kan het beste worden uitgevoerd door iemand die zich niet met het programmeerwerk heeft bezig gehouden. Telkens als er een webshop wordt opgeleverd waarin een fout wordt geconstateerd dan wordt die fout opgenomen in het testscript voor de volgende shop, zodoende wordt het script steeds completer en de kwaliteit van onze shops telkens hoger.

Zoekmachine optimalisatie en marketing

Los van de webshop kunnen wij ook linkbuilding voor u doen. Wij hebben zelf een aantal sites waarop we een stukje over uw shop kunnen schrijven en daarnaast hebben wij partners die zich bezighouden met online marketing die wij voor u in kunnen schakelen. Hiermee onderscheiden wij ons echt van onze conculegas want op deze manier heeft u vrijwel direct een voorsprong op concurerende webshops. Meestal wordt er namelijk alleen maar een aanmelding gedaan bij diverse zoekmachines en op die manier kan het weken duren voordat u goed en wel bent opgenomen. Wij adviseren zeker in het begin ook om gebruik te maken van Google Adwords. Als Google Engage partner hebben wij een rechtstreekse ingang bij Google en samen met Google richten wij gratis voor u uw eerste campagnes in. Wij kunnen u een voucher aanbieden waarmee u recht heeft op € 75,- aan advertentie ruimte.

Speerpunten tijdens de bouw

  • U kunt constant meekijken en feedback geven
  • Basis zoekmachine optimalisatie inbegrepen
  • Basis linkbuilding inbegrepen
  • Programmeur en designer komen bij u langs
  • Wij importeren uw catalogus voor u
  • U kunt de shop vrijwel direct gaan invullen
  • Software voorzien van UnitTests
  • Zeer uitgebreid handmatig test systeem
  • Wij zijn Google Engage partner
  • Wij stellen Adwords (de eerste keer) voor u in
  • Via speciale software kunnen wij u uitleg geven
  • Online hulp op afstand via join.me en Skype
  • Rechtstreeks contact met programmeur
  • Rechtstreeks contact met designer
  • Geen gladde verkopers
  • U wordt zelf (intellectueel) eigenaar van de shop
  • Snelle hosting, max 10 sites per server
  • Eigen design of designer aanleveren mogelijk

Onze klanten